Chapter 21 - Chaz and Ryan.
Filed under: Just cuz i am a celeb it don't mean i can be in love?

"Jag kommer aldrig att titta på en skräckfilm igen." sa jag och tittade på eftertexten som rullade på tv:n. Jag kunde inte låta bli att rysa till då jag såg dom läskgigaste scenerna framför mig igen.
"Det säger du alltid Dee." Sa Wille jag skakade på huvudet.

Jag förstod mig ibland inte på den där killen, han kunde se på hur läskiga filmer som helst, men han reagerade aldrig!
"Jag håller med dig Dee, filmen var hemsk!" utbrast Lia,.
"Ja filmen var faktiskt lite läskig, men den var bra." erkände Justin.
"Jag tycker i alla fall att den inte var det." sa Wille och ryckte ppå axlarna och sträckte sig sen efter skålen med godis i och tog en bit.

"Usch, jag kommer aldrig att kunna somna i natt, jag sover ju själv." sa Justin och suckade.
"Sov här?" föreslog Lial
"Ja du kan sova med Wille." sa jag och flinade. Wille och Justin tittaden på varandra och rös sen till.
"Vad då? Lia och jag sover med varandra." sa jag och tittade oskyldigt på dom.
"Ja men det är anorlunda!" utbrast Wille.
"På vilket sett?" frågade Lia och rynkade lite på pannan. Wille tittade hjälpande på Justin, han rykte på axlarna på svar.
"Men jag vet inte, ni är tjejer! Men Dee du kan sova med honom, ni är ju tillsammans." sa han och blinakade.
"Vi är INTE tillsammans!" förklarade jag för honom med en suck. Igen... "Men jaja, jag sover väl med honom då inte du vågar. Men vi tar min säng, så Lia du får sova med Wille i hans. Ska vi gå Justin och hämta dina saker?" frågade jag och reste mig seh upp och Justin följde med mig till hallen där vi tog på oss våra skor och gick över till hans rum.  Vi tog av oss skorna, jag gick och satte mig i soffan medans Justin plockade ihop sakerna han skulle ha med sig till oss.

"Så vad tycker du om Wille och Lai än så länge?" frågade jag honom och små log.
"Jag gillar dom och det kommer säkert Chaz och Ryan också att göra. Ni gillar ju att ha roligt och det gör såklart vi med." sa Justin och log också.
Vi fortsatte och småprata innan vi gick tillbaka till vårat rum och fortsatte där att prata med Lia och Wille. Vi gick och la oss efter en stund så att vi skulle vara pigga när Ryan och Chaz kom.
Det skulle bli så spännade att äntligen få träffa dom!


"Naw, så söta ni är." hörde jag Lia säga. Jag vaknade långsamt till och det första jag märkte var att jag hade en arm som låg beskyddande om mig, och det var inte vilken arm som helst utan Justins! Jag märkte att han också vaknade då han tog bort armen och satte sig upp, jag öppnade ögonen och tittade på honom.
"Godmorgon." sa jag och han tittade ner på mig och log.
"Godmorgon själv." sa han och jag sträckte på mig innan jag också satte mig upp och ställde mig upp.
"Är det okej om jag tar badrummet?" frågade jag osäkert.
"Visst." sa Justin och jag sa tack innan jag letade fram ett par kläder och tog med mig dom in i badrummet.

"Mums det ser riktigt gott ut." sa jag och tittade på smårgåsarna som Lia och jag hade gjort.
"Det är bara vanliga mackor dummer." sa hon och skrattade.
"Ja men domma ser extra goda ut, jag vill bara äta upp den!" sa jag och hon skrattade ännu mera.
"Vad skrattar du för?" frågade Wille då han och Justin kom in i köket.
"Mackorna." sa Lia och tog två av tallrikarna och visade dom.
"Mums!" sa jag och hukade mig lite och låtsades att jag skulle ta ett bett av den.

"Stygg flicka! Du får vänta till frukosten." sa Lia och jag skrattade.
"Okej mamma." sa jag och Justin och Wille skrattade, och jag fattade inte varför. Vad då, vad var det för roligt med att jag var hungrig liksom? Efter vad som kändes som en evighet började vi äntligen att äta.
"Hur dags var det vi skulle hämta dom på flygplatsen?" frågade jag Justin när vi hade ätit upp.
"Vi åker om 20 minuter." sa han efter att ha tittat på klockan.

"Där är dom!" sa Justin och log stort och pekade på två killar som var på väg mot oss. Jag tittade noggrant på dom och såg att dom faktiskt var riktigt snygga, helst en av dom. När dom kom fram kramade Justin om dom och killarna tittade sen nyfiket på oss.
"Detta är Chaz." sa han och pekade på den extra snygga killen. "Och detta är Ryan." sa han sen och pekade på den andra.
"Chaz, Ryan detta är Demelza, Amelia och Wiliam." sa han och jag gick direkt fram och hälsade på dom med varsin kram.

Vi var nu tillbaka på hotellet och av någon andledning tog Chaz väldigt mycket uppmärksamhet av mig, jag hade lagt till väldigt mycket saker på vägen. Som att han hade väldigt vackra ögon, leende, jag gillade hans skratt... Jag måste vara sjuk för jag har aldrig reagerat såhär över någon kille förr, och jag tror inte på kärlek vid första ögonkastet!


Tidsinställt inlägg.
Vad tyx? :D

Så nu är Chaz och Ryan med i bilen. Men vad tror ni om Demelza's reaktion över Chaz? Är det något speciellt över honom som hon gillar eller är han bara 'snygg'? Vad vill ni ska hända och vad tror ni? :)

Puss&Kram.

 


Comments
Written by: elena

super bra

2011-10-02 @ 16:29:40 - URL: http://fjortizella.blogg.se/



Written by: Nathalie

Asså bra <3 skit tänk om dom blir tsm <3

2011-10-04 @ 17:35:40 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback