Chapter 25 - The kiss.
Filed under: Just cuz i am a celeb it don't mean i can be in love?

'Demelza's perspektiv.'



"Titta där är Chaz och Ryan." sa Wille så jag tittade upp från skålen och vände blicken åt det hållet Wille pekade och kunde se Ryan och Chaz som valde bland frukosten. Jag tittade runt men kunde inte se Justin någonstans, vad var han? När dom hade valt vad dom ville ha kom dom mot oss och satte sig vid vårat bord.
"Hej." sa dom när dom hade satt sig ner och log mot oss.
"Hej, vad har ni gjort av Justin då?" frågade Wille och Ryans leende bleknade lite.
"Han är kvar uppe på rummet, han sa något om att han inte var hungrig." sa han och rykte på axlarna som att det inte var något allvarligt och tog sen ett bett av sin smörgås. Dom bytte sen samtals ämne så jag slutade lyssna och började att tänka på Justin. Tänk om det var mitt fel att han var kvar på rummet?

"Hörni, jag ska gå och fixa en sak inför inspelningen." sa jag och reste mig upp och gick iväg. Men tänk om jag hade fel, tänk om jag inte alls var anledningen till att han inte följde med? Men strunt i det, vi måste fortfarande prata om det som hände igår. Jag stannade framför Justins hotellrum och tvekade i några sekunder innan knackade på dörren. Det dröjde rätt länge innan en förvånad Justin öppnade dörren.
"Demelza..." andades han och jag log tveksamt.
"Hej Justin får jag komma in?" frågade jag och han nickade sakta och flyttade sig så att jag kunde kliva in. Jag tog av mig skorna sen gick vi och satte oss i soffan, jag tittade på Justin och snurrade håret med fingrarna och försökte komma på hur jag skulle börja.

"Varför kom du hit? Efter att du sprang iväg från mig trodde jag att du aldrig skulle vilja umgås med mig friviligt." sa han och såg lite förvirrad ut.
"Förlåt för att jag bara sprang iväg så igår, men jag visste inte vad jag skulle säga eller göra så det ända jag kom på var att springa iväg." sa jag.
"Det är lungt..." sa han och jag skakade på huvudet.
"Nej det är det inte! Det är inte rättvist att vi fortsätter spela kära om du är kär i mig." sa jag.
"Jag vill bara veta en sak, hur känner du för mig?" frågade han och tittade intensivt på mig. Jag tittade ner på mina händer och försökte komma fram till ett svar, hur kände jag för honom?
"Jag vet faktiskt inte, jag gillar att kyssa dig och jag gillar dig, men jag vet inte om det är mer än som än vän." sa jag och tittade sen försiktigt upp på honom.
"Okej..." mumlade han.

"Men vi kan väl fortsätta att vara vänner?" frågade jag. Han nickade som svar och vi log prövande mot varandra innan jag lutade mig fram och kramade om honom. Jag skulle ge honom en lätt puss på kinden men han vred på huvudet så våra läppar möttes, jag stelnade till men drog mig inte tillbaka. Våra tungor möttes efter en stund och min ena hand vilade mot hans kind mendans den andra lekte med hans hår. Jag flyttade mig att jag satt gränslad över honom och hans händer var på min rygg. Jag kände hur det pirrade till i kroppen och det ända jag kunde tänka på var Justins och hans händer och läppar. Allt det andra var oviktigt.
"Vad håller ni på med?" Jag flög dirket bort från Justin och tittade upp på en förvånad Ryan och Chaz, fast det var något mer i Chaz blick men jag kunde inte riktigt komma på vad.
"Jag måste gå." mumlade jag och reste mig stressat upp och gick med snabba steg ut till hallen och tog på mig mina skor och sprang bort till mitt rum.

"Vad har hänt? Du ser helt uppskruvad ut." sa Lia när jag kom in.
"Justin och jag kysstes och helt plötsligt kom Ryan och Chaz in." sa jag och Wille skakade på huvudet.
"Sånt lyckas bara hända dig." sa han och jag blängde på honom.
"Dee... han har faktiskt rätt, sånt händer aldrig mig." sa hon och jag suckade.
"Ni har rätt." sa jag och slängde mig ner på sängen och stirrade upp i taket.
"Kom Dee vi lägger upp en rolig video, du ser ut att behöva komma på bättre humör." sa Dee och jag log.
"Du har rätt." sa jag och reste mig upp och satte mig brevid henne som hade datorn på.
"Kom Wille." sa jag och han skakade på huvudet.
"Nej det får ni göra själva." sa han.
"Tråkmåns." sa Lia och sen startade vi den och gjorde en video där vi gjorde en massa roliga grimaser.

"Ni är nog dom mest sjukaste personerna jag någonsin har träffat, men jag älskar er ändå." sa Wille och flinade mot oss.

Så vad tyx?

Men hur tror ni att Chaz tänker nu när han såg Demelza och Justin? Och kommer det att någonsin bli något mellan Justin och Demelza, Lia och Wille?

Puss.

Comments
Written by: Nathalie

Undra vad som killarna asså Justin och chaz säger asså undra om dom kommer börja bråka om henne eller nått asså Gud va jag älskar det här :)

2011-10-08 @ 22:43:22 -



Written by: elena

super duper bra så spänande

2011-10-09 @ 16:14:00 - URL: http://fjortizella.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback