Chapter 23 - How could you?
Filed under: Just cuz i am a celeb it don't mean i can be in love?

'Chaz perspektiv.'



Jag såg hur Demelza och Justin stod och pratade med varandra, men hur mycket jag än ville så kunde jag inte höra vad dom sa. Jag förde upp min högra hand till mina läppar, läpparna som nyss hade kysst Demelzas. Jag kunde inte låta bli att le och vara glad över att det hände, trots att jag visste hur Justin kände för henne. Jag tittade bort mot dom igen och såg hur Demelza upprört skakade på huvudet för något sa. Dom fortsatte sen att prata med varandra till Demelza plötsligt vände sig om och sprang.
"Demelza!" sa jag när hon hon sprang förbi mig, men hon stannade inte utan fortsatte att springa.

Jag tittade bort mot Justin som slet sig i håret och sparkade frustrerat i marken.
"Fan!" skrek han och satte sig sen ner på marken och begravde huvudet i händerna. Jag gick med snabba steg steg bort till Justin.
"Bro..." började jag men tittade chokat på Justin när han tittade upp på mig. Hans ögon var alldeles tår fyllda, det var länge sedan jag hade sett honom såhär förtvivlad.
"Jag har aldrig trott att du kunde göra såhär mot mig. Du visste att jag var kär i henne, nej... Du visste att jag älskade henne. Så hur kunde du?" sa han med en tom röst.
Vad skulle jag göra? Hur skulle jag kunna förklara detta?


'Demelza's perspektiv.'



Jag sprang in i huset och började att leta bland alla dansande kroppar efter Lia eller Wille, jag behöve verkligen någon av dom. Jag kände hur tårarna brände, hotade men att svämma över.
"Inte börja gråta nu Demelza, leta bara upp någon av dom." intalade jag mig själv. Min blick stannade på en soffa där jag såg Lia sitta med någon kille, jag gick med snabba steg bort dit. Lia tittade förvånat upp på mig när jag kom fram då hon direkt såg att något var fel.
"Det var trevligt att träffa dig men jag måste gå nu." sa hon till killen, hon reste sig upp och följde med mig. Vi gick upp för trappan och gick in i ett rum dom såg ut att tillhöra Carro. Jag satte mig ner på sängen som stod i rummet och tårarna började dirket att rinna.

"Vad är det som har hänt gumman?" frågade Lia mig med orolig röst, hon la armarna tröstande runt mig.
"Chaz och jag kysstes där ute... Och Justin fann oss." sa jag och trots att jag inte ville spelades allt upp i mitt huvud igen.
"Han drog med mig en bit bort och sa att han ville prata med mig. Lia du hade rätt hela tiden! Justin sa att han var kär i mig." sa jag och snyftade.
Jag grät för att jag var så förvirrad, grät för att Justin var kär i mig och jag visste själv hur ont obesvarad kärlek var... Jag grät för att jag visste att jag nog aldrig skulle kunna besvara Justin kärlek.



Vad tyx? :D


Okey, inte världes längsta men ska vi göra såhär... Om ni kommentera mycket så kan ni få chapter 24 idag med? Det är snart klart så med lite kommentarer får ni ett till. Allt är upp till er. ;)

Puss&Kram.


Comments
Written by: Liiz

Meer:) Du skriver jättebra, vill jag barar säga:)

2011-10-07 @ 21:14:44 -



Written by: Nathalie

Mer mer mer du är är är bäst bäst bäst bäst <3

love u

2011-10-07 @ 21:41:45 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback