Chapter 24 - Does she know?
Filed under: Just cuz i am a celeb it don't mean i can be in love?

Jag tittade ner i skålen och rörde om lite i med skeden och såg hur flingorna föll sönder yterligare lite.
"Dee du måste äta lite." sa Wille oroligt.
"Jag har bara ingen aptit." sa jag och log svagt. Jag fortsatte att röra om lite till, jag kunde inte hejda mig utan gäspade till. Jag hade inte fått någon sömn under kvällen då jag bara hade legat och tänkt, hur skulle vi göra? Trots att jag hade legat och tänkt på det i flera timmar så hade jag inte kommit fram till en lösning. Chaz visste jag inte hur jag kände för, jag visset inte heller hur Chaz kände för mig. Justin trodde jag bara att jag gillade som en vän... Men jag gillade att kyssa honom, och Justin visste jag ju att han gillade mig. Sen om jag gillade någon av dom skulle jag aldrig kunna vara tilsammans med någon av dom, för dom var bästavännder, som bröder. Jag suckade, varför måste livet bara så komplicerat?

'William's perspektiv.'


Jag tittade oroligt på Dee, hon såg så trött, förvirrad och ledsen ut. Lia hade berättat vad som hade hänt igår, trots det var jag glad. Sen vi kom hit hade hon börjat prata med mig, men jag märkte att det forfarande fanns något som inte stämde. Jag önskade att allt hon kunde berätta det för mig så att jag kunde hjälpa henne. Min mobil vibrerrade till i fickan så jag tog upp den och tryckte upp smset jag hade fått.

'Hej snygging, längtar tills du kommer hem igen. Jag saknar dig otroligt mycket.
Din Daniella. :* <3'

Jag suckade tyst och struntade i att svara och la tillbaka mobilen i fickan. Igentligen var jag rätt förvånad, varför kunde jag inte gilla henne? Vad var felet? Hon var ju snäll, såg inte dålig ut helle och hon gillade mig. Så vad var felet? Men när jag kysste henne eller var med henne fick jag aldrig dom där otroliga känslorna som man inte kunde beskriva... Det var känslorna som saknades, så hur skulle jag kunna säga det till henne? Om det var något jag inte ville göra så var det att såra hennnes känslor.


'Justin's perspektiv.'


"Justin kom nu, vi ska dra ner och äta frukost innan det är dags att dra och spela in." sa Ryan.
"Nej jag är inte hungrig, ni kan gå." mumlade jag och fortsatte att blunda. Jag hörde hur han suckade innan han och Chaz gick. 
Jag öppnade ögonen och tittade upp i taket och mina tankar vandrade iväg till Demelza som dom alltid gjorde, 99.9 av mina tankar bestod nog av henne, det kändes i alla fall så. Men varför kunde hon inte älska mig som jag älskade henne? Om hon blev min skulle jag göra allt för henne, visste hon det? Visste hon hur hårt mitt hjärta bankade när hon var nära mig? Visste hon hur mycket jag älskade henne?

Allt spelades upp i mitt huvud igen, Demelzas ansiktsutryck när jag berättade om hur jag kände för henne... När hon sprang iväg... När Chaz kom och pratatade med mig och jag var så nära på att slå ner honom... När Ryan kom och förskte trösta mig och sa att det finns miljoner andra tjejer som vill ha mig. Ja det kanske finns miljoner andra tjejer, men ingen av dom är henne. Jag såg framför mig hur Demelza kysste Chaz igen och nästa gång kanske det är någon annan kille. En kille som kommer att få berätta om hur underbar hon är, får kyssa henne, få vara med henne hela tiden, en kille som kommer att få säga att Demelza är hans. Jag kände hur mitt hjärta värkte av tanken och jag visste att om det händer kommer det att krossa mig.

Så vad tyx? :D

Men vad tror ni, kommer Justin att någon gång att få Demelza? Eller kanske blir det Chaz eller någon annan kille? Och kommer Lia någon gång att berätta allt för Demelza och Wille. Om om hon inte gör det kommer dom att glida ifrån varandra? Eller kanske det till och med händer om hon berätta det. Men kom ingen och ge mig lite tips på vad ni vill ska hända. :)

Puss&Kram.

Comments
Written by: Nathalie

Vad grym du är <3

fett me grymt

Hon dee kanske kan smyga ner till Justina rum för att dom båda behöver prata och så händer det något typ haha

2011-10-08 @ 12:41:27 -



Written by: Anonym

Demelza och justin blir ihop liz och ryan blir lotsas ihop och will blir avundsjuk

2011-10-08 @ 19:44:49 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback