Chapter 34 - Movie night.
Filed under: Just cuz i am a celeb it don't mean i can be in love?

"Så är du redo för att se på film Bieber?" frågade jag.
"Självklart." sa han och hällde upp chips i en skål.
"Bli inte för rädd bara." sa jag och flinade mot honom.
"Jag rädd?" frågade han och fnös. "Det är nog du som kommer bli rädd." sa han och gick in med chipsen till vardagsrummet som vi hade gjort igordning. Vi hade kuddar, filtar och såklart min nalle bjön som jag alltid hadde när det var film, sen hade vi båda bytt om till mjukare kläder. Vi satte oss ner i soffan och Justin startade filmen som var någon film som Justin hade hört var bra. Filmen började lungt, med desto längre in desto läskigare blev det. Jag stirrade på tv skärmen samtidigt som jag åt massa popkorn.
Efter en stund kunde jag inte hejda mig utan skrek och blundade då en riktigt hemsk scen spelades.
"Vad är detta för film?" frågade jag och tittade på Justin som också såg lite rädd ut.
"Är det inte bra?" frågade han och log svagt.
"Nej usch!" sa jag och vi bestämde oss efter en stund att stänga av filmen då göra något annat.
"Kan vi inte gå ut?" frågade Justin mig och log busigt.
"Nu? Ser du inte vad mörkt det är?" sa jag och tittade menade ut genom fönstert.
"Ja men ändå?" frågade han.
"Okej då, men jag ska bara upp och byta om." sa jag och reste mig upp ur soffan och gick upp till gästrummet som jag sov i. Jag letade fram ett par jeans, linne och en stor mysig kofta. Jag gick sedan ner till hallen där Justin var och tog på mig mina skor och jacka.

Vi började gå längs vägen som var tom, inga männskor eller bilar körde. Jag kände hur Justin tveksamt tog min hand, och jag lät honom hålla den. Vi gick under tystnad, men det var ingen pinsam tystand, vi hade bara inget att säga.
Efter att vi hade gått en stund så började vi att gå tillbaka till huset. När vi kom fram så gick vi in och tog av oss ytterkläderna. Jag tittade på klockan och såg att den var 12, och jag ville inte redan gå och lägga mig då jag inte ens var trött.
"Vill du titta på en film med mig? Men denna gången ingen för läskig." sa jag och han började att skratta.
"Visst, men jag ska bara gå och fixa en sak innan." sa han och log mot mig. Jag log tillbaka innan jag gick till vardasrummet och började att leta bland alla filmer.
"Har du hittat någon?" frågade han och jag ryckte till, jag hade inte märkt att han hade kommit in.
"Skräm mig inte så!" utbrast jag och vände mig om och höll upp två filmer, jag hade inte sett någon av dom men dom såg spännade ut. "Någon av domma kanske?"
"Den." sa Justin och pekade på filmen som jag höll i höger hand.

Vi satte igång filmen och jag satte mig brevid Justin och försökte att konsentera mig på filmen, men jag kunde inte. För av någon andledning var det ända jag kunde tänka på var att Justin satt brevid mig, han hade tagit min hand och satt och lekte med mina fingrar. Varför skulle jag bry mig om det? Vi hade suttit bevid varandra miljontals gånger, man aldrig hade jag reagerat såhär! Jag suckade och försökt att konsentera mig igen.
"Är något fel?" frågade Justin och tittade undrade på mig.
"Nej." sa jag och tittade en stund på Justin innan jag vände blickan tillbaka mot tv:n. Hade han alltid haft sådär fina ögon? Jag skakade på huvudet, höll jag på att bli galen? Jag tittade mot Justin igen som tittade på mig, vi tittade in i varandras ögon och ingen tittade bort. Jag ville kyssa honom. Jag ville kyssa honom på redigt, inte en såndär låtsas kyss som vi hade delat under flera månader. Chocken spreds inom mig över mina tankar, men ändå kändes det så rätt. Precis när jag skulle luta mig fram hejdade jag mig, jag fick inte kyssa honom! Aldrig att jag skulle förstöra den vänskapen vi hade.
"Jag är trött, jag ska gå och lägga mig." mumlade jag och reste mig snabbt upp innan jag han ångra mig, och gick med snabba steg upp till gästrummet.


Vad tyx? :D


Nu är det så att jag skrev detta plus mera, så det skulle ha blivit ett super långt chapter. Men nu gjorde jag så att jag avbröt här, och ska nu ta och skriva lite till. Så det kommer att komma upp ett chapter till senare. Så håll koll och kommentera så länge. :)
Ja, glöm inte att göra det för som jag skrev innan fick jag bara 1 kommentar.

Puss.

Comments
Written by: Nathalie

Ohhh yeaahhh ooohhhh yeahh bäst asså <333

2011-10-30 @ 09:47:09 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback