Chapter 35 - She always made ​​me smile.
Filed under: Just cuz i am a celeb it don't mean i can be in love?

'Justin's perspektiv.'


Jag följde Demelza med blicken när hon gick, hon var så vacker! När jag inte kunde se henne längre tittade pjag å filmen, men kunde inte konsentera mig då det ända jag tänkte på var Demelza. När vi satt här kunde jag lura mig själv genom att tro att hon gillade mig lika mycket som jag gillade henne. Jag skulle precis luta mig fram och kyssa henne när hon hade rest sig upp och gått. Hade hon besvarat kyssen eller inte? Ville jag veta det eller inte? En massa frågor snurrade runt i huvudet som det alltid gjorde. Aldrig hade jag varit såhär förvirrad eller lycklig när det gällde någon tjej innan. För trots att hon gjorde mig förvirrad kände mig så lycklig när jag var med henne. Hon fick mig alltid att le...

'Demelza's perspektiv.'


Jag satt på sängen när jag hörde hur Justin reste sig upp där nere och stängde av tv:n, och snart kunde jag höra hans fotsteg upp för trappen. Jag hade inte bytt om till pyjamas eller något, utan jag hade bara gått upp och satt mig på sängen. Inget mera.
Jag kände mig så osäker, jag ville kyssa Justin men samtidigt inte... För tänk om allt blev fel efter det? Men var jag kär i Justin? Kanske lite, erkände jag motvilligt för mig själv. Det började att knacka på dörren och jag ryckte till.
"Kom in." sa jag jag och dörren öppnades och Justin kom in.
"Var inte du trött?" frågade han och höjde på ena ögonbrynet.
"Jo..." ljög jag.
"Får jag sätta mig?" frågade jag och jag nickade som svar. Vi satte oss så vi satt mitt emot varandra och jag kunde inte hejda mig utan tittade in i hans underbara ögon.

Jag vet inte hur länge vi satt så, jag märkte hur Justin långsamt kom närmare mig. Mitt hjätra bultade snabbare och hårdare än vanligt, skulle han kyssa mig? Han slöt ögonen och några sekunder efter det mötte hans läppar mina, jag besvarade kyssen. Våra tungor möttes och jag ryste till i hela kroppen, kyssen var perfekt! Jag drog händerna genom hans hår, och hans händer smekte min rygg.
Jag kände hur åtrån växte inom mig, jag ville ha honom! Mina händer drogs ner till hans tröja och jag drog av honom den, och han gjorde lika dant med min tröja. Han började långsamt luta sig ner så jag la mig ner på sängen och han stödde sig över mig. Mina händer smekte hans mage och letade sig sen upp till hans hals.

Han drog av mig mitt linne och jag snurrade runt så att jag log överst. Han smekte min mage och jag njöt, allt kändes så perfekt. Han smekte smekte mina bröst, sen letade sig hans händer runt till min rygg och knäppte upp min bh. Sen letade dom sig tillbaka och smekte brösten försiktigt. Jag kunde inte hejda mig utan stönade tyst, jag började kyssa längs hans hals och nafsade och nu var det han som stönade. Han drog mig tillbaka och kysste mig ivrigt.

'Nästa dag.'


Jag öppnade saka ögonen och tittade på Justin som fortfarande sov, jag tänkte tillbaka på vad som hade hänt igår och log svagt. Vi hade inte gått hela vägen, vilket jag var glad över. Vi var ju inte tillsamans på redigt, eller var vi? Jag visste inte vad Justin tyckte, inte ens vad jag själv tyckte. Ville jag vara tillsammans? Jag visste inte om jag ville för jag var rädd, rädd över att bli sviken vilket jag hade blivit många gånger förr. Efter en stund så öppnade Justin sina ögon och sprack upp i ett stort leende när han såg mig, och han drog min ännu närmare sig.
"Jag trodde att jag hade drömt." sa han hest och kysste mig i pannan.
"Jasså?" sa jag och flinade.
"Ja, jag trodde aldrig att det skulle hända..." sa han och tvekade.
"Vad?" frågade jag och drog mig en bit ifrån honom så att jag kunde möta hans blick.
"Ja..." sa han och tittade osäkert på mig. "Jag undrar bara... Vad händer nu?" frågade han nervöst.
"Jag vet inte, vad vill du?" frågade jag honom.
"Jag vill ha dig." sa han tyst och jag tvekade. Vågade jag ta risken att kanske bli sviken igen?



Så vad tyx? :D


Så nu börjar det hända grejer! ;)
Men så nu har ni fått två chapters idag, så nu hoppas jag att jag får massa kommentarer. För ni har faktiskt varit riktigt dåliga på att kommentera den sista tiden. Okej, inte alla men dom flesta av er. Men jag är riktigt ledsen över att behöva skriva detta, men jag är rädd för att om inte jag skriver att jag vill ha ett visst antal kommentarer av er innan nästa chapter, då kommer inga av er att kommentra. Så snälla kommentera så slipper jag göra det, för så joobigt är det väl inte?

Puss.

Comments
Written by: Nathslie

Omg omg omg älskar det här <33333

grymt

2011-10-30 @ 09:46:21 -



Written by: elena

super duper bra

2011-10-31 @ 11:04:26 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback