Chapter 33 - I'm overborad and i need your love...
Filed under: Just cuz i am a celeb it don't mean i can be in love?

'Amelia's perspektiv.'


Jag stängde av väckarklockan som hade väckt mig med sitt irriterande pipande. Jag satte mig upp i sängen, gnuggade mig i ögonen och gäspade trött. Jag reste mig upp och gick med tunga steg till badrummet där jag tog av mig pyjamasen och klev in i duschen. När jag hade duschat klart så torkade jag mig och fönade håret innan jag gick till min gaderob och letade fram en outfit som jag kunde ha i skolan. När jag hade hittat en tog jag den på mig mig och gick sen till badrummet och fixade håret och sminkade mig, jag gick sen ner till köket där mamma satt.
"Godmorgon." sa jag och satte mig på en av stolarna i köket.
"Godmorgon gumman, hur är det idag?" frågade hon glatt, mamma var alltid morgonpigg.
"Toppen." sa jag gjorde tummen upp.
image
Mamma skrattade bara, hon visste hur trött jag alltid var under morgon.
"Ska du inte ta och äta lite frukost?" frågade hon mig sen.
"Inte hungrig." mumlade jag och hennes ansiktsutryck ändrades till oroligt.
"Du vet att du måste äta, det är det viktigaste måltiden under dagen." sa hon och tittade strängt på mig.
"Jag är bara inte hungrig, föresten så måste jag gå nu om jag ska hinna med bussen." sa jag och reste mig snabbt upp för att slippa höra mamma prata om hur viktigt det var att äta. Jag gick till hallen och drog på mig ett par skor och min jacka.
"Hejdå!" ropade jag och tog min väska och började att gå till bussen.

"Hej Lia!" sa Wille och kom springade mot mig när jag hade klivit ur bussen. När han kom fram till mig så log han stort och ofamnade mig i en kram.
"Hej Wille." sa jag glatt. Hur lyckades han alltid att få mig på så bra humör?
"William!" hörde vi hur någon ropade och vi såg hur Daniella kom sprinagde mot oss. Hon och Wille kramade om varandra, och sen lutade hon sig fram och kysste honom.

"Så hur är det med Demelza? Jag läste om olyckan i tidningen." sa hon sen och såg ledsen ut. Jag kände hur ilskan spreds genom kroppen när jag såg att hon bara spelade allt, hon brydde sig säkert inte om det alls. Hon var nog inte ens kär i honom. Hon ville nog bara åt berömelsen hon kan få genom att vara med honom.
"Det är bättre med henne." sa Wille.
"Vad bra." sa hon och log.
"Ska vi gå in eller?" muttrade jag och Wille kollade undrade på mig, han undrade väl hur jag lyckades gå från glad till sur så fort.
"Visst..." sa han men jag hade redan börjat gå mot ingången.
"Vad är det med henne?" hörde jag Daniella viska till Wille.
"Ingen aning." svarade han.


'Demelza's perspektiv.'


"Oh, I'm overboard and I need your love, pull me up
I can't swim on my own, it's too much
Feels like I'm drowning without your love
So throw yourself out to me, my lifesaver

Lifesaver, oh, lifesaver
My lifesaver
It's crazy, crazy, crazy, yeah
Lifesaver, oh, lifesaver

Oh, lifesaver, oh, lifesaver
My lifesaver
Lifesaver, oh, lifesaver
Yeah
" sjöng jag borstade genom håret. När jag var klar så öppnade jag dörren och där utanför stod Justin, jag tittade chockat på honom.
"Varför står du här utanför?" frågade jag.
"Jag hörde att du sjöng så då var jag ju tvungen att stanna och lyssna." sa han och tittade oskyldigt på mig. Jag himlade med ögonen och gick förbi honom ner till köket.
"Vadå? Du sjunger ju hur bra som helst, man måste helt enkelt lyssna." sa han.
"Tack, du sjunger inte så dåligt du heller Bieber." sa jag och log lite.
"Jag vet." sa han självsäkert vilket fick mig att börja skratta.
"Vad är det som är så roligt?" frågade han och tittade underade på mig.
"Nej inget." sa jag och gick till köket och tog ett glas och hällde upp lite juice.

"Så vad händer idag?" frågade jag honom efter en stund.
"Inte så mycket faktiskt, vi ska åka och träna till turnen om en stund. Men ikväll händer inget." sa han och då fick jag världens bästa idé.
"Mamma och Pattie skulle på det där spaetm, och sen sla dom väl sova där och allt?" frågade jag honom och han nickade.
"... Så kan inte du och jag ha en filmkväll och kolla på massa skräckfilmer och allt?" frågade jag ivrigt.
"Visst." sa han och vi började direkt att prata om vilka filmer vi skulle se.


Vad tyx? :D


Så här har ni ett extra långt chapter, så nu tycker jag att ni får ta och kommentera en massa! :D
Men vad vill ni ska hände nu, några tips?

Puss.

Comments
Written by: Hahaaeeeee

Grymt <3 yeahhh

2011-10-27 @ 16:39:11 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback