Chapter 29 - Good or bad dream?
Filed under: Just cuz i am a celeb it don't mean i can be in love?

'Amelia's perspektiv.'



Och där stod Wille! Jag fattade ingenting, var Wille Linnéas dejt? Han var ju tillsammans med Daniella! Wille glev in och bakom honom stod en kille jag inte kände igen. Han klev också in och hälsade på Linnéa med en kram och en puss på kinden, och bakom honom stod ingen midre än Daniella! Nu var jag riktigt förvirrad, Daniella klev också in.
"Tjejer, detta är Simon min dejt. Simon detta är mina vänner Amelia och Demelza." sa Linnéa leendes och presenterade oss för varandra.
"Ja, Lia du känner ju Daniella, hon är Simons kusin." sa Wille.
"Ja det gör vi." sa jag och Daniella gick leendes fram till Demelza.
"Hej Demelza, jag är Willes flickvän." sa hon och dom hälsade på varandra.
"Men Daniella vad gör du här?" frågade jag sen.
"Jag är kom hit för att hälsa på Simon, sen slog det mig att Wille också var här." sa hon och log oskyldigt.
"Så roligt för er." sa jag och log falskt mot henne.
Daniella gick bort till Wille och kysste honom och jag vände blicken mot Simon istället för att plåga mig med att se dom. Simon var faktiskt riktigt snygg, kanske något år äldre än Linnéa.

Efter en stund pratade gick Simon och Linnéa och sen Wille och Daniella, dom skulle tydligen ochså på dejt men inte tilsammans.
"Ska vi gå och kolla vad Justin och dom gör?" frågade Dee mig.
"Visst." sa jag och log mot henne. Vi gick till Justins och deras rum och knackade på.
"Hej." sa Justin leendes när han öppande, och han log nog lite större när han tittade Dee.
"Har ni lust att hitta på något? Linnea och Wille har gått på dejt." sa Dee.
"Tilsammans?" frågade han och tittade förvånat på oss.
"Nejdå! Linnéa gick på dejt med en kille som tydligen var Willes flickvän som har kommit hit." sa jag.
"Okej... Men visst kom in, vi tänkte precis sätta på en film." sa han och flyttade sig så att vi kunde komma in.

'Demelza's perspektiv.'



"Jag älskar dig Demelza." sa Justin och jag tittade leende på honom. Solnedgången fick honom att bli ännu vackrare, om det ens gick!
"Jag älskar dig mer Justin." sa jag och han kysste mig lätt på halsen.
"Omöjligt shawty." sa han och vi fortsatte gå hand i hand längs straden.
"Jag kan inte fatta att du äntligen är min..." sa han efter en stund.
"Det tog mig ett tag att insé hur jag igentligen kände för dig." sa jag leendes.
"Men det var värt att vänta." sa han och vände sig mot mig och kysste mig. Kyssen var perfekt, vi stod på straden och det var solnedgång. När kyssen tog slut så stod jag fortfarande i Justins trygga famn och blundade och njöt av känslan. Han var min, bara min.

Jag satte mig upp i sängen och skakade på huvudet, hade jag verkligen drömt det där? Om Justin och mig? Jag försökte skaka av mig drömmen med scenen när vi kysstes spelade om och om igen. Var det en bra eller dålig dröm? Efter ett tag tog upp min mobil och kollade klockan och såg att det var mitt i natten. Jag försökte att somna om men efter en stund gav jag upp. Jag satte mig upp och smög förbi dom andra och letade fram att par kläder som jag drog på mig. Jag gick sen till hallen och tog på mig yterkläderna och ett par skor och öppnade försiktigt dörren och gick ut.
När jag  kom ut började jag gå längs gatan och stannade när kom till en park, jag började gå över vägen till den efter att ha sett att ingen bil kom. När jag stod mitt i gatan hörde jag någon som tutade så jag vände mig om och stelnade till. Mot mig kom en bil i hög hastighet, den visade inga tecken på att stanna och jag skulle aldrig hinna över i tid. Jag kände hur panik kom, vad skulle jag göra?!



Vad tyx? :D


Så hur tror ni att det nu kommer att gå? Glöm inte att kommentera sötnosar! :)

Puss.

Comments
Written by: Liiz

BRA, Meeer :D

2011-10-18 @ 23:06:19 -



Written by: Nathaliee

Skit tänk om bilen kör på henne !!

Men superbra iallafall :)

2011-10-19 @ 14:52:34 - URL: http://nfdjur.blogg.se/



Written by: elena

super bra

2011-10-19 @ 16:05:01 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback