Ang uppdateringen.
Filed under: Gott & Blandat

Förlåt så hemskt mycket för att uppdateringen suger.
Men just nu är dete väldigt jobbigt i mitt liv då min morfars bror som jag står rätt nära dog natten mellan fredag och lördag. Min mamma och morfar hälsade på honom i fredags, men dom kunde inte prata med honom då han låg nersövd för att han hade så ont. Men dom fick veta att han skulle dö om några dagar, och så dog han bara några timmar senare... Och nu säger dom att jag inte få gå på hans begravning så jag vet inte vad jag ska göra. :(
Men jag ska ta och skriva chapter 22 nu, sen hoppas jag att ni förstår varför jag inte har uppdaterat. ♥

Sen om ni inte har märkt så är chapter 20 & 21 under 19. Ingen aning om hur det blev så. :s


Puss&Kram.

Comments
Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback