Chapter 41 - I'm most angry and hurt.
Filed under: Just cuz i am a celeb it don't mean i can be in love?

Mobilen började vibbrera igen, men som alla gånger lät jag den vara. Jag visste redan att det var Justin, men vad skulle jag säga? Hur kunde jag låta mig vara med honom? Jag visste ju att han skulle såra mig, så hur kunde jag tro att det skulle bli anorlunda? En tår började rinna längs min kind och jag torkade irriterat bort den, han förtjände inte att jag grät över honom, så varför kunde jag inte sluta? Wille och Lia var i skolan så jag hade inget att göra, men jag klev upp ur sängen som jag inte hade orkat göra innan, trots att klockan redan var rätt mycket. Jag gick in i duschen och tog en snabb dusch, jag tog sedan på mig och gick ner till mamma.
"Hur mår du gumman?" frågade hon mig och gav mig en varm kram, hon hade också sätt bilderna.
"Sådär, jag trodde att han var anorlunda." sa jag och suckade.
"Du kommer hitta den rätta det lovar jag dig." sa hon och log medlidsamt mot mig.
Jag satte mig sen framför tv:n och började att bläddra bland alla kanaler för att hitta något att titta på utan resultat.
"Jag måste till Stefan och prata om hur vi ska göra, vill du följa med?" frågade hon och jag skakade på huvudet.
"Inte på humör för alla frågor, inte ens från Stefan." sa jag och hon nickade förstånde och kom fram och gav mig en kram.
"Jag kommer tillbaka så fort jag kan gumman." sa hon och gick sen.
Efter en stunds letede på tv:n lyckades jag inte stå emot det utan jag letade fram min telefon och tryckte upp det senaste smset från Justin och läste det.

'Snälla Demelza förlåt! Det var ett misstag, jag kommer aldrig att göra om det, jag lovar! Snälla förlåt mig... Du vet att det är dig jag älskar, inte Matilda!"
Jag stirrade på smset, så det var Matilda den blonda tjejen hette? Hoppas att dom kommer bli lyckliga tillsammans. Jag tryckte bort smset la ifrån mig mobilen. Han skulle inte få mig att sitta här och gråta över honom, som sagt han var inte värd det!

Jag bytte om till nya kläder och gick sen ner och drog på mig en mössa och allt som skulle göra så att någon inte skulle känna igen mig. Sen gick jag ut och gick runt lite för att tänka igenom allt som hade hänt och hur jag skulle gå vidare. Efter någon timmes gående gick jag till hem då Wille och Lia snart slutade och vi hade bestämt att dom skulle komma hem till mig, Carro hade tydligen inte tid idag heller.
"Hej Dee, hur mår du? Jag fattar inte hur han kunde göra så emot dig!" sa Wille när jag hade släppt in dom och kramade hårt om mig, så fort han hade släppt mig kramade Lia om mig.
"Jag mår sådär, jag har kommit över den värsta choken. Nu är jag mest arg och sårad." sa jag och dom kollade förstående på mig, dom förstod mig alltid. Det vibbrerade till i fickan igen och utan att jag han hejda mig själv klickade jag upp smset. Smset kom från någon anonym person och den innehöll en länk, jag klickade mig in på länken som innehöll en artiken.
'Justins nya tjej?'
Var rubriken och innehöll en massa bilder på Justin och hon där Matilda...
"Titta..." viskade jag och höll upp mobilen så att Lia och Wille kunde se.


'Caroline's perspektiv.'


"Så nu är det fixat.' sa jag njöt och log mot Daniella. Smset med bilderna på Justin och hans nya tjej var skickade till Daniella och nu kommer hon aldrig att vilja se honom.
"Så nu är det bara att splittra deras gäng?" frågade Daniella ivrigt.
"Jajamäm, men det kommer att bli det svåra." sa jag och Daniella nickade. Jag hade sån tur att Daniella var beredd på att hjälpa mig, men jag förstod henne. Hon ville ha Wille för sig själv, och det skulle hon aldrig kunna när Amelia och Demelza bara stod där och klängde på honom. Sen blev det ännu lättare nu när Justin gick och var otrogen mot Demelza. Och ännu bättre var det när någon kom på dom och bilderna spreds runt över hela internet. Jag log för mig själv, jag skulle aldrig ge mig förens allt skulle bli som jag ville.


Comments
Written by: Nthalie

Fett ME bra !!

2011-11-07 @ 17:31:47 -



Written by: Cherry

Sjukt bra :DD ♥♥

2011-11-07 @ 19:03:14 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback