Chapter 39 - I love you...
Filed under: Just cuz i am a celeb it don't mean i can be in love?

'Demelza's perspektiv.'



"Maten var jätte god." sa jag och log mot Justin när vi hade ätit upp.
"Vad bra." sa han och vi dukade undan och satte oss sen i en soffa som stod i vardagsrummet.
"Ska vi se en film?" frågade han mig och jag nickade.
"Du kan välja." sa jag och satte mig i soffan. Justin gick fram och letade bland alla filmer, och sen när han hade valt så startade den.
Vi kollade på filmen som var rätt så bra, sen när eftertexten började rulla gäspade jag stort.
"Trött?" frågade Justin och kysste mig på pannan.
"Lite." sa jag.
"Vill du sova här med mig?" frågade han.
"Mamma vet inte och jag har inte heller några gläder." sa jag besviket och Justin sken upp.
"Redan fixat. Jag har faktiskt pratat med din mamma, så du har en väska här med kläder om du vill stanna." sa han.
"Så smart du är då." sa jag och lutade mot mig och kysste honom. Efter en stunds kyssade gick vi och bytte om till pyjamas och la oss i sängen. Vi låg och tittade på varandra djupt i ögonen, och då och då lutade sig Justin och kysste mig lätt någon stans i ansiktet.
"Jag älskar dig Demelza." viskade han och jag log stort.
"Jag älskar dig med Justin." viskade jag och han log och lutade sig sen fram och kysste mig passionerat. Jag la mig över honom och hans händer smekte mig över ryggen och ner.

Vi kysstes ett stund till innan vi avslutade den. Justin kysste mig lätt på kiden och la sen armen om mig och det dröjde inte länge innan jag somande där i hans famn.

Jag vakande och tittade på Justin som fortfarande sov, det hade verkligen gått fort men jag älskade honom. Han bettyde så mycket för mig, undra hur det kommer gå när jag inte längre ska följa med på hans tour? För jag kan ju inte följa med för alltid, jag hade en egen karriär. Jag bet mig löst i läppen, det var då mitt förhållade med Taylor slutade. Känslorna svalnade när vi var tvungna att vara ifrån varandra hela tiden. Men vi skulle komma på något sätt, det var vi tvungna till.
"Vad tänker du på shawty?" viskade Justin och jag tittade förvånat på honom innan jag log.
"Jag märkte inte att du vaknade." viskade jag tillbaka och kysste honom lätt. "Jag tänkte bara på framtiden." fortsatte jag sen.
"Vi kommer på något, det lovar jag." sa han och kysste mig på pannan. Vi klev sen upp ur sängen och fixade sen till oss, vi gick sen ner till köket och gjorde igordning frukost.

När vi var klara gick vi till arenan där Justin skulle ha sin sista konsert i denna stan, sen skulle vi åka vidare till någon ny. När vi kom dit möttes jag av en förtvivlad mamma.
"Vad är det mamma?" sa jag och paniken kom, Justin som höll i min hand kramade om den och jag kramade tacksamt tillbaka.
"Det är din farmor..." sa hon och snyftade. Jag kände hur allt började snurra och det kändes som att jag skulle svimma. Inte farmor... var det sista jag tänkte innan allt blev svart. Jag vakande långsamt till och tittade in i flera tomma ögon men jag brydde mig just då inte om det, allt jag tänket på var farmor. Räckte det inte med att jag hade förlorat min mormor.
"När mamma?" frågade jag henne hest.
"Precis innan ni kom, hon hade varit med om en bilolycka." sa hon och tårarna rann längs mina kinder.

"Jag har bokat biljetter hem, planet går ikväll." sa mamma och kramade tröstande om mig.
"Bra." viskade jag.

Vi stod nu på flygplatsen och jag kramade om Justin som tittade sorgset på mig.
"Jag kommer sakna dig enormt." sa han.
"Jag kommer sakna dig med, men jag kommer snart tillbaka." sa jag och vi kysste sen varandra.
"Jag måste gå nu." sa jag sen, jag lyfte upp min väska som och gick till mamma som väntade på mig.

Vad tyx? :D


Så kommentera nu en massa så kommer nästa chapter som jag nu direkt kommer att börja skriva på. Det ända ni behöver göra för att få det är att kommentera lite. ;)

Puss.

Comments
Written by: Emma

jätte bra kapitel :) <3

2011-11-05 @ 19:55:55 -



Written by: Nathalie

Det här var ju grymt <3

2011-11-05 @ 23:16:18 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback