Chapter 50 - This is not you.
Filed under: Just cuz i am a celeb it don't mean i can be in love?

När konseren var slut så ville Hanna att vi skulle gå backstage men jag vägrade.
"Snälla?" frågade hon och tittade bedjande på mig.
"Jag ville inte." muttrade jag men som alltid struntade hon i det och drog med mig backstage.
"Vad var det för mening att fråga om du ändå drar med mig?" frågade jag och hon ryckte på axlarna och skrattade.
"Jag vet inte." sa hon och när vi kom fram hälsade alla glatt på mig. Jag hälsade tillbaka innan jag gick och satte mig i en av sofforna som stod där. Jag letade fram min iphone och såg att jag flera missade samtal och sms från Wille och Lia, utan att läsa några av sms raderade jag dom alla.
"Hej..." jag tittade upp i hans underbara ögon, men innan jag han fastna i dom så tittade jag ner i marken.
"Vad vill du?" mumlade jag trött, jag orkade inte med att prata med honom.
"Jag trodde faktiskt inte att du skulle komma..." sa han tveksamt och satte sig ner brevid honom.
"Jag ville inte heller, Hanna lurade hit mig." sa jag, fortfarande utan att titta på honom. Vi satt tysta en stund innan jag reste mig upp och började att gå mot utgången, jag hörde hur han följde efter mig men struntade i det. När jag kom ut så letade jag fram mitt ciggaret paket i väskan och tände en ciggaret.
Pinger - strona 13 - świetni ludzie
"Du borde verkligen inte röka." sa Justin och jag vände mig om och tittade på honom som tittade missnöjt på mig.
"Jag får väl göra det om jag vill?" sa jag kaxigt.
"Såklart att du får göra vad du vill, men det bertyder inte att du måste." sa han. Jag suckade trött och drog ena handen genom håret.
"Demelza... Detta är inte du." sa Justin och jag tittade smått irriterat på mig.
"Det vet väl inte du? Jag får vara vem jag vill!" sa jag högt.
"Ja med det här är inte du!" sa Justin frustrerat. Det han sa fick mig att tänka tillbaka till killen som jag mötte i Rebeccas skola, han som sa att jag hade varit hans syster förebild.
"Som jag sa till honom, människor förändras." mumlade jag tyst.
"Vad sa du?" frågade Justin mig förvirrat.
"Inget." muttrade jag.

Jag fimpade ciggareten och gick tillbaka in där Hanna stod och pratade med någon av Justins dansare. Jag gick och satte mig i soffan och Justin följde som innan efter mig.
"Varför följer du efter mig?" frågade jag irriterat.
"För att jag försöker prata med dig, men du går hela tiden iväg." sa han och jag suckade.
"Det är för att jag kanske inte vill prata med dig." sa jag.
"Men det struntar jag i. Men du är trött nu, vilket jag också är. Vi kan ju... Om du vill så kan vi gå ut och fortsätta prata imorgon? Jag betalar." sa Justin och tittade hoppfullt på mig.
"Vi har inget att prata om." sa jag och tittade tomt på Justin.
"Jo det har vi!" utbrast Justin.
"Du kommer inte att ge dig, eller hur?" sa jag och suckade.
"Nej det kommer jag inte." sa Justin bestämt.
"Okej jag följer väl med, men det är ingen dejt Justin. Jag har pojkvän." sa jag och reste mig sen upp och gick bort till Hanna.
"Jag är trött, kan vi inte åka hem?" frågade jag henne.
"Självklart." sa hon, vi sa hejdå till alla innan vi åkte hem.

Vad tyx? :D


Så nu börjar novellen att gå mot sitt slut, men hur tror ni att det kommer att gå på dejten? Glöm inte bort att kommentera sötnosar!

Puss!

Comments
Written by: Cherry

Jättebra :D ♥♥

2011-11-26 @ 13:41:44 -



Written by: C

gryyyymt bra!!!!

2011-11-26 @ 14:02:53 -



Written by: Nathalie

Omgg sa inte Justin något om att dee har en pojkvän? Aaaa vill ha mer det här är ju så bra!!

2011-11-26 @ 20:32:40 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback