Chapter 47 - One month later.
Filed under: Just cuz i am a celeb it don't mean i can be in love?

'En månad senare.'



"Mycket har verkligen hänt dom senaste månaderna" tänkte jag medans jag tände cigaretten. Som att jag hade börjat röka, festa, flyttat till Londom med Hanna, jag pratade inte längre med verken Justin, Lia eller Wille, jag brydde mig inte längre om min karriär och jag hade blivit tillsammans med Kevin. Jag log för mig själv där jag satt på bänken, trots förändringen var jag glad. För jag brydde mig inte längre om vad folk skrev om mig, jag hade vuxit upp och för dom som inte kunde acceptera det var det synd om. Min mobil pep till och jag tog upp den och mitt leende blev större då jag såg att det var från Kevin, jag tryckte upp det och läste det.
'Hej sötnos, lust att hitta på något? ;)'
Jag skrev snabbt in ett svar att jag kunde komma till honom. Jag drog ett sista bloss på cigaretten innan jag släckte den och började att gå mot Kevin, när jag kom fram så knackade jag på dörren och Kevin öppnade med ett leende.
"Hej sötnos." sa han och log mot mig och kramade om mig.
"Hej snyggig." sa jag och kramade honom tillbaka innan jag gick in och tog av mig ytterkläderna. När dom var av böjde sig Kevin ner och gav mig en lätt kyss.
"Du har rökt igen." sa han och tittade missnöjt på mig.
"Förlåt..." mumlade jag och tittade ner i marken. Trots att jag visste hur mycket han hatade ville jag inte sluta, rökandet fick mig att slappna av konstigt nog.
"Demelza... Du vet att det är farligt, så varför gör du det?" frågade han.
"Jag vet inte, det får mig väl att slappna av." sa jag och rykte på axlarna. "Men nu vill inte jag prata om det." fortsatte jag.

"Ska vi titta på film?" frågade han och jag nickade som svar. Han tog min hand och vi gick till vardagsrummet och började leta bland alla filmer han hade innan vi valde en och satte igång den. Efter ungefär halva filmen tröttnade jag på den utan vände blicken till Kevin som mötte den. Jag lutade mig mot honom och våra läppar möttes, våra tungor lekte med varandra och mina händer lekte i hans hår. Jag flyttade mig så jag satt med ett ben på var sida av honom och hans händer vilade på min midja. Efter någon minuts kyssande avslutande vi kyssandets och reste oss upp och gick till hans rum, jag la mig ner på sängen och Kevin la sig över mig. Våra läppar möttes igen och vi drog sen av varandra tröjorna och byxorna, Kevin smekte mig över magen upp till brösten där han drog av mig 
bhn.
Piccsy :: le petit français
Mina trosor och hans kalsonger drogs sen av och han tvekade sen.
"Är du redo?" viskade han och jag nickadade och kysste honom lätt.
"Jag älskar dig Demelza." viskade han och där började en natt som jag aldrig ville skulle ta slut.

'Justin's perspektiv.'



Hon tittade på mig och log busigt på mig.
"Kom hit, jag vill ha en kyss." sa jag och tittade bedjande på henne.
"Om du vill ha det, ja... då får du fånga mig först." sa hon skrattandes och började springa runt i hotell rummet vi delade. Jag började springa efter henne och det dröjde inte länge innan jag fångande henne., jag kramade om henne bakifrån och drog in hennes underbara doft.
"Nu vill jag ha en kyss." mumlade jag och kysste henne henne i nacken innan jag vände henne om. Hon slickade sig sexigt om läpparna vilket fick mig att bita mig i läppen, jag lutande mig långsamt fram och hejdade mig när jag bara var någon centimeter kvar.
"Jag älskar dig Demelza, jag kommer inte vilja ha någon annan än dig." viskade jag och sen möttes äntligen våra läppar.

Jag vakande med ett leende på läpparna och sträckte mig efter henne för att dra henne närmare mig, men jag kom sen på att hon inte fanns där. Jag fattade inte hur jag kunde vara så dum att förlora henne, för det jag hade sagt var sant. Jag skulle aldrig vilja ha någon annan än henne. Jag satte mig upp och gick fram till min dator som var full med bilder på henne, trots att det inte var vi längre ville jag inte radera bilderna på henne. Jag bläddrade igenom dom och log genom tårarna, hon var verkligen underbar.

När bilderna var slut så stängde jag av datorn med satt ändå kvar. Dom bilderna jag hade på Demelza, det var inte samma Demelza som fanns på dom bilderna som var utspridda över hela internet. Det var bilder på henne när hon röke, var full och en massa. När jag först såg dom trodde jag att dom var redigerade, Demelza skulle ju aldrig göra något sånt. Men jag hade fel.

Jag reste mig sen upp och gick till badrummet och tog en dusch och fixade till mig. När jag var klar så knackade det på dörren så jag gick och öppnade och där stod Melinda som log mot mig.
"Hej älskling!" sa hon och kysste mig.
"Hej." sa jag och log snett mot henne.
"Scooter ville prata med dig, du skulle komma till hans hotellrum." sa hon och jag nickade och drog på mig mina skor. Vi skulle väl prata om vart vi skulle nu när vi skulle vidare imorgon, Melinda hade fått följa med en stund men nu skulle hon hem igen. Allvarligt talat var det rätt skönt... Visst jag gillade henne och så, men jag skulle aldrig kunna besvara hennes känslor helt för Demelza hade mitt hjärta.
Vi kom fram till Scooters hotellrum så vi knackade på och han öppnade så vi gick in där nästan alla redan satt. Vi satte oss på lediga platser och alla började prata, jag lyssnade bara halvt men reagerade när någon sa Londom.
"Va? London?" sa jag och Scooter nickade.
"Ja, London kommer att vara stället där du har din sista konsert." sa han och tittade frågande på mig.
"Och när är det?" frågade jag ivrigt.
"Om 3 veckor. Hurså?" frågade han och men jag struntade i det utan log stort, om 3 veckor kanske jag har turen att träffa henne!

Vad tyx? :D

Denna delen blev rätt dålig men kom gärna med förslag. Kommer Justin att få träffa henne? Vad händer då? Hur kommer det att gå med Lia och Wille? Kommer dom alla att bli vänner igen? :)

Puss!

Comments
Written by: Anonym

grymt!♥



//Ebba :D

2011-11-22 @ 14:50:08 -



Written by: Nathalie

Vänta nu är Justin tillsammans med Matilda? och Justin var otrogen mot demelza?

Men det var iallafall mega braaa super!!

2011-11-25 @ 14:48:42 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback