Det är ni som väljer!
Filed under: Gott & Blandat

Hej ni, jag har fått blandade kommentarer om det lilla smakprovet jag la ut.
Någon tipsade om att novellen kunde handla om Ryan eller Chaz ist för Justin, fast att Justin är med lite för att han är deras vän. Men vem av vill ni det ska handla om?
Justin, Chaz eller Ryan?
Det är ni som väljer. :)

Sen skrev en: Wannabe twilight?
Jag älskar Twilight, tycker att serien är underbar. Har läst alla böcker och alla filmer som har kommit ut. Men jag vill inte att min novell ska vara för lik Twilight.
Verkar det som att den kommer bli det?
Fast det där var bara ett smakprov. Sen handlar ju Twilight om Bella som är människa som blir kär i vampyren Edward.
Men om det verkar som att den blir för lik så får jag väl komma på något nytt.
Vad vill ni?
Det är ni som väljer. :)

Uppdate: Chapter 49 ligger här under!

Puss!

Comments
Written by: C

neeeej!! den är bra som den är kom inte på något nytt!! :D

2011-11-25 @ 19:47:42 -



Written by: jasmine

→→ Ryan ←←

2011-11-25 @ 19:53:56 - URL: http://readysetbieber.blogg.se/



Written by: Anonym

JUSTIN JUSTIN JUSTIN Både jaag och mina två kompisar tycker de, så tre röster på jb :)

2011-11-25 @ 20:41:18 -



Written by: Emy

Justin!!! xx

2011-11-25 @ 22:19:01 - URL: http://justbieberx.blogg.se/



Written by: Mizz Z

Jag tycker Chaz eller Ryan. För nästan alla bloggare har om Justin, Och då får du välja om du vill vara en bloggare i mängden eller inte...

2011-11-26 @ 13:07:59 - URL: http://smartiez.webblogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback