You smile, I smile - del 9.
Filed under: You smile, I smile.



Bild 1. efterrätten 2. Selena's öga 3. text.



"Men kom så går vi och sätter oss och äter." säger Pattie och så går och sätter oss vid bordet.

Jag fick sitte brevid Justin och Rick. Och på Justin's andra sida satt Selena som såg riktigt nöjd ut över det.

Maten som serverades var rikitigt god! Och nu kommer efterrätten ut och jag vet inte alls hur jag ska få ner den. Men jag äter och på något sett lyckas jag.

"Tack så mycket för maten, det var verkligen underbart gott. Och nästa gång får vi bjuda er på middag." säger Mandy och ler mot Pattie.

"Det var så lite så. Ni ungdomar kan få gå från bordet om ni vill. Ni vill säkert inte sitta och höra oss prata." säger Pattie och ler.

"Okej, tack för maten." säger Sel och Justin och reser sig upp.
"Ja, tack för maten. Det var verkligen riktigt gott." säger jag och ler mot Pattie och reser mig också upp.
"Ska vi gå upp på mitt rum?" frågar Justin mig och Sel.
"Visst." säger Sel och så går vi upp för trappan och in i hans rum. När vi kommer in tittar jag mig nyfiket runt. Hans rum såg lite ut som ett rum vilken kille helst skulle kunna ha. Förutom det att hans måste kosta sjukt mycket mer pengar än vad en normal person har. Vi sätter oss och pratar om olika saker tills jag känner att jag måste på toa.

"Ehm... Jag måste på toa... Men jag vet inte vad den är?" frågar jag blygt.

"Åh, kom jag kan visa vägen." säger Sel och så går vi ut från rummet och stannar framför en annan dörr.
"Här är den. Kan jag gå tillbaka till Justin.?" frågar hon mig snällt.

"Självklart." säger jag och går in på toan.

När jag kommer in stelnar jag till.
"Varför är allt så lyxigt? Jag blir ju rädd att förstöra något." tänker jag frustrerat.

Jag får på toa och tvättar sedan händerna. När jag går tillbaka så här jag att Justin och Sel prata, och jag hör mitt namn nämnas. Jag vet att det är fult att lyssna på vad andra pratar om man jag kan inte låta bli.


"Justin... Jag vet inte om du vet det men jag gilalr dig fortfarande. Och du fattar inte hur jobbigt det är för mig att se hur du tittar på Mel." säger Sel och jag hör att hon låter sårad.
"Förlåt Selena men jag har inte såna känslor för dig längre."

"Har du såna känslor för Mel?" frågar Sel och jag hör att hon låter riktig irriterad.
"Ja... Jag tror det." säger Justin och låter lite nervös.
"Vad har hon som inte jag har?" frågar Sel och snyftar till. "Jag har känt dig längre än vad hon har." fortsätter hon.


"Snälla, dom får inte bråka om mig." tänker jag och går in.
"Hej, vad pratar ni om." frågar jag spänt och tittar på Sel som är lite röd i ögonen.

"Inget..." säger Justin tyst.

"Sel... Kan jag få prata med dig?" fårgar jag och hon nickar som svar. Vi går ut ur rummet och ner för trappan och ut i trädgården för att ingen ska höra oss.
"Så vad är det du vill prata om?" frågar hon och ler sorgset mot mig.


Ja, jag hann ju skriva vilket jag är riktigt glad över! :D
Och kommetera gärna vad ni tycker. :)

Puss.

Comments
Written by: elena

super bra fortsätt så du kan gå långt

2011-06-25 @ 17:38:27 - URL: http://myjustinstorys.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback