You smile, I smile - del 4.
Filed under: You smile, I smile.



Bild 1. Justin's leénde 2. Sel och Justin när dom går till stallet 3. Destiny.



*Selena's perspektiv.*


'20 minuter innan olyckan.'

 

"Sel! Justin är här!" jag stängde snabbt av datorn och sprang nerför trappan och stannade när jag såg honom.

"Varför är han så snygg? Och varför funkade det inte för oss?" tänkte jag sorgset. Efter att vi hade varit i Canda och träffat hans familj så funkade det inte för oss längre. Vi började bråka och en massa sånt, så han gjorde slut. Men gud vad jag saknar det vi hade innan. Känslorna var fortfarande kvar och det gjorde det inte bättre att vi var tvungen att låtsas somn allt var som vanligt inför alla paparazzi och allt.

"Hej Sel!" sa Justin och gav mig en 'kompis kram'.

"Hej Justin." sa jag glatt och kramade honom tillbaka och drog in hans underbara doft.

"Ska vi gå upp?" frågar han mig och jag nickar som svar och går upp för trappan och han följer efter.

"Just det! Du måste träffa min kusin Mel." utbrister jag plötligt och går mot hennes rum. Justin följer efter mig och jag knackar på hennes dörr men får inget svar. Så jag öppnar sakta dörren men hon är inte där inne.
"Hon är inte här, men kom vi går ner och frågar mamma vad hon är."
"Okej." svarar Justin och bi går ner till mamma som säger att hon är ute hos hennes hästar som har kommit.

"Ska vi gå ut?" frågar jag Justin och ler lite mot honom.
"Visst." svara han och ler tillbaka.
"Han har ett sånt underbart leénde..." tänker jag drömmande.
När vi har kommit till stallet ser jag henne rida på en vit häst.

"Där är hon." säger jag glatt och pekar på Mel.
"Wow... Ni ser verkligen lika ut!" säger han förvånat.

"Väta tills du ser henne! Hon är som min kopia." säger jag och skrattar lite.
Helt plötsligt ser vi hur hästen börja stegra sig, jag hör hur Justin flämtar till.

"MEL!! Håll i dig!" skriker jag utan att tänka på.
Vi ser hur hästen börja skenar runt och hur Mel plötsligt rammlar av.



*Melody's perspektiv.*




"Aj, mit huvud," tänker jag jag reser mig långsamt upp och känner efter om något känns brutet.

"Nej, allt känns som det ska." tänker jag lättat.

"Destiny." säger jag mjukt när jag har ställt mig upp och Destiny kommer tveksamt mot mig.

"Såååja tjejen. Det okej." mumalar jag och smeker henne över mulen.

"Gud Mel hur gick det?!" hör jag Sel säga.
"Hur tänkte du?" säger jag förvånat.

"Vad menar du?" frågar Sel mig förvånat.
"Varför skrek du?"
"Hästen stegrade ju?"

"Ja... Visste du inte att Destiny och jag håller på med trix? Det var ju jag som gjorde så hon stegrade?" frågar jag.

"Nej, det visste jag inte. Men hur gick det?" frågar Sel mig oroligt.

"Det är okej. Har bara lite ont i huvudet." säger jag.
"Gud vad bra! Föresten Mel detta är Justin. Justin detta är Melody min kusin." säger Sel glatt och jag vänder mig mot killen som jag inte har märkt innan.
"Ååååh, kan denna dagen bli bättre eller?" tänker jag inroniskt.

"Hej?" säger jag till Justin.

Han svarar inte utan bara stirrar på mig och biter sig i läppen. Och när Sel ser att han bara stirrrar på mig ser hon inte glad ut, och slår till honom på armen.
"Hej." säger han lite drömmande.

"Är det något fel på denna killen eller?" tänker jag förvånat.




Så nu har ni fått två delar idag. :)
Vad tror ni att Justin tycker om Mel?
Och kommer Mel att någon gång börja gilla Justin? ;)

Sedan läs gärna min andra novell blogg ~http://whereareyouknow.blogg.se/~

Comments
Written by: Anonym

Meerr :)!

2011-06-20 @ 11:41:00 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback