You smile, I smile - del 22.
Filed under: You smile, I smile.


*repris.*

"Det var verkligen roligt idag." säger jag när vi är utan för mitt hus.

"Ja, det var det." säger han och ler.

"Hejdå." säger jag och lutar mig fram och ger honom en puss på kinden.
"Hejdå." säger han och ser lite drömande ut. Jag ler, öppnar dörren och går ut.

Jag går upp mot huset och upp till mitt rum och byter om till ridkläderna. När jag har fått på mig dom så går jag ner till hagarna. Jag går fram till mina hästar och klappar om dom.
"Jag är lite förvirrad." mumlar jag och lutar huvudet mot Starlights hals.


Jag ställer mig framför starlights ansikte och pussar henne.
Sen fixar jag henne för en ridtur
Jag borstar hennes stora kropp och sen sätter jag på tränser, sen sadeln, jag tar på mig min hjälm och leder Starlight och sitter upp. Jag skrittar fram till en stig.
"Jag tänkte att vi kunde rida lite i skogen idag gumman." säger jag till henne.
Starlight nickar med sitt huvud och vi skrittar iväg


*Justins perspektiv.*

Jag sitter på min säng och funderar om jag ska bjuda ut Mel på bio ikväll, tillslut tar jag modet och smsar henne.
Men jag får inget svar..

*Selenas perspektiv.*

Jag sitter i min limosin på väg till en photoshoot men känner att jag får jätte ont i huvudet, jag ber min chaför vänligt att vända om till mitt hus.
"Javisst fröken gomez!" svarar han och vänder om.
"Fröken gomez? Weird snubbe som kör mig!" tänker jag.
Efter kanske 10 minuter så var vi vid mitt hus.
"Hejdå." säger jag och öppnar dörren.
"Adjö fröken gomez!" svarar han.
"Vafan?!" tänker jag och stänger dörren.
Jag tar min lilla vita väska och går in i huset, jag öppnar dom stora dörrarna och går in. Jag stängde dörrana och tar av mig mina skor,
sen går jag mot tv rummet där Mel sitter. Jag går fram och sätter mig brevid henne och säger:
"Men Mel du kan ju inte sitta i soffan och göra ingenting!" säger jag med en alvarlig röst och allvarliga ögon
Efter en stund så börjar vi båda att skratta.
"Haha, nej men Justin vill gå på bio med mig ikväll och jag orkar inte."
"Men Mel jag är så sjukt lik dig. Jag kan gå åt dig."
"Vill du det?" frågar hon mig och ser lite förvånad ut.
"Ja absolut."
"Bra... Men tror du han inte kommer känna igen dig?"
"Nej lurade jag han en gång så kan jag nog lura han igen." säger jag och blinkar med ena ögat.
"Haha okej. Gå och ta en dusch så ska jag fixa dig."
"Haha okej, men när ska jag vara där?"
"Runt åtta."
"Okej hur mycket är klockan nu?"
"Ungeför halv 6."
"Okej bra då hinner vi."
"Japp."

*Mel's perspektiv.*

Selena försvinner upp mot badrummet medans jag greppar tag i hemtelefonen och slår in Justins nummer.
"Hej det är Pattie." svarar en mild röst.
"Hej är Justin hemma?"
"Javisst vänta så ska du få prata med han. JUSTIIIN?!"
"JAAAAA?!"
"TELEFONEN!"
"OKEJ!"
"Hej det är Justin." säger han några sekunder senare.
"Hej det är Mel."
"Hej shawty." säger han glatt.
"Jo... Jag vill gå på bio med dig sen."
"Okej bra jag vet precis vilken film."
"Vilken då?" frågar jag.
"Det får du se shawty, det får du se." säger han hemlighetsfullt.
"Haha okej, men ska göra mig iordning hämta mig runt 8."
"Okej."
"Hejdå."
"Hejdå shawty."

Jag lägger på och går upp och söker efter en klänning åt Selena, det får bli en gul klänning. Efter kanske en halv timme så kommer Selena ut från badrummet.
"Här ta på dig den här." säger jag och räcker fram klänningen.
"Okej" säger hon och går tillbaka till badrummet och kommer sen ut i klänningen.

Sen sätter sig Selena ner och jag börjar sminka och fixa hennes hår efter ett långt arbete så är vi klar och hör en bil tuta utanför och jag kramar selena och önskar lycka till. Sen försvinner hon ut till limon men ett par gula högklackar.

*Justins perspektiv.*

Mel kommer in till bio salen med en sjukt sexig kläning det gör så jag bara ville ha henne mera. Hon kommer fram till mig och kramar mig lätt och ger mig en kindpuss? Jag tar hennes hand och går in till bio salen mitt i filmen känner jag något mjukt mot mina läppar det är Mel som kysser mig? Jag kysser tillbaka och är väldigt glad när filmen är slut. Mel frågar mig om vi kan cheka in på ett motel i natt.
Jag som är väldigt upphetsad och svarar såklart ja.
Vi åker till närmsta motel.

Det är sent på kvällen när vi kommer in och Mel låser dörren och trycker upp mig mot väggen och börjar kyssa mig. Efter en stund så blir det hångel sen börjar Mel sakta dra av mig tröjan, så jag börjar sakta dra ner dragsedjan på hennes klänning. Efter en stund står vi båda där och hånglar i underkläder, Mell för mig till sängen och drar av mig kalsongerna och börjar sakta runka av mig. Jag stönar lågt och drar händerna mot hennes BH och knäppte upp sen, jag smeker sakta hennes bröst och hon börjar stöna.
Min kuk var stenhård och hon börjar suga av mig, jag är så upphetsad! jag tar en Kondom som jag hade i fickan och trär på den, hon kollar på mig och jag nickar. Hon tar av sig sina trosor och jag kör försiktigt in min kuk i henne. Hon stönar högt och det gör jag med,
efter en stund så kommer jag och hon kommer en stund efter.
Jag drar ut min kuk och vi lägger oss brevid varandra och pustar ut, hon somnar snabbt brevid mig och jag därefter.


Denna del är skriven av mig emma kolla gärna in min blogg okså puss och kram.


Fanny här, jag vill ge Emma beröm här för det hon har skrivit.
Toppen!
Hoppas att ni också gillar delen och att ni inte tycker att det blev för snuskigt. ;)
Iaf undra hur det blir nu.
Tips?

Puss&Kram!

Comments
Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback