You smile, I smile - del 17.
Filed under: You smile, I smile.

Förlåt men nu har min blogg blivit konstig igen och jag kan inte ladda upp bilder.  :(



Mel's perspektiv.:

 


Jag kollar på han och väntar på svar.

"Jag heter Justin" säger han.

"Okej" säger jag.

Justin kollar på Selena och säger:

"Kan jag få vara ensam med henne en liten stund?"

"Okej" säger Selena och går ut. Justin kommer och sätter sig på min säng och säger:

"Jag heter Justin Bieber, och jag är en artist och är 17 år gammal. Min favorit färg är lila

och jag är din pojkvän."

 


Selena's perspektiv.

 


Jag och Justin står och pratar, sen ser jag att Mel har vaknat så jag går mot henne.


"Åh, Mel du är vaken! Minns du något?" hon harklade sig och försöker säga något men det kommer inget.

"Vill du ha lite vatte?" säger jag och hon nickar. Jag går bort för att hämta vatten sen ger jag henne det när jag är tillbaka.

"Nej, jag minns fortfarande inget." säger hon tyst sen.

Jag kollar på Justin och ser att han blir ledsen.

"Okej" säger jag och blir själv ledsen

Efter en stund vänder Melody blicken mot Justin och frågar:

"Vem är du?"

"Jag heter Justin." svarar han. Efter en stund ber Justin mig att gå ut. Jag gör som han bad mig och går ut. Jag orkar verkligen inte mer om Justin, vill han inte vara med mig så vill jag inte vara med han heller. Jag tar min väska och går hem, när jag kommer hem så tae jag av mig skorna och går in i köket med hopp om att pappa och mamma ska vara där. Men det enda jag finner är en lapp där det står:
Kära Sel jag och pappa var tvungen att åka på ett möte jobbet, det finns mat i frysen. Vi kommer hem sent ikväll. Puss puss.

Jag suckar och går upp på mitt rum och sätter mig framför datorn. jag loggar in på msn och twitter. Jag ser att Taylor Lautner är inloggad så jag börjar prata med han.HejTjena

Vad gör du då?

Nja inge mkt har tråkigt

Okej jag har också tråkigtHörde att Justin och du har gjort slut.
Aa

Tänkte att du och jag kunde gå och ta en glass kanske?

Visst

Jag hämtar dig om en timme

Okej

Hejdå

Hejdå

Oh, äntligen händer det nått! Jag går in på toan och klär av mig och tar en dusch.

När jag duschat klart så kletar jag på mig lite smink och går sen in i mitt rum och tar på mig underkläder sen ett linne, en kofta och jeans. Sen kollar jag på klocka han ska komma om 10 minuter. Så jag tar min mobil, väska och går ner och tar på mig skorna och går ut.  



Justin's perspektiv.



Jag har pratat med en läkare som sa att Mel får åka hem nu, så jag går in till Mel och säger att hon får åka hem. Så vi sätter henne i en rullstol och tar henne till min bil sen kör vi hem till henne.

"Vill du gå och ta en mjukglass?" frågar jag henne.

"Visst, jag jag ska bara byta om." säger hon och går upp.

Efter ett tag kommer hon ner ch har bytt om till ett par jeans och en stor fluffig lila tröja så gipset ska få plats. Vi går och tar på oss skorna och går ut och sätter oss i bilen och kör.



Hej sötnosar!
Här har ni ännu en del av Emma som äger bloggen -
http://bieberuknownoveller.blogg.se/
Jag ska faktiskt ta och skriva en del till hennes novell nu så läs gärna den.
Del 18 kommer vara skriven av mig. :)

Sen har jag fått en fråga när ni ska få reda på vad samtalet Mel fick handlade om.
Men det får ni vänta tills hon minns det om hon ens kommer börja minnas igen?
Vem vet.

Sen kanske ni läste att Justin sa att an var hennes pojkvän men det är han ju inte? :o
Så hur kommer det gå?

Puss&Kram!

Comments
Written by: linnea

Jäääättee bra !! :D

2011-07-03 @ 18:43:11 -



Written by: Bodypalace

skjut mig haha

2011-07-03 @ 19:11:45 - URL: http://bodypalace.blogspot.com



Written by: bella

vilken fin header och fin blogg, haft de bra idag? kolla gärna min blogg :)

2011-07-03 @ 19:51:17 - URL: http://bellislfie.blogg.se/



Written by: josephine

Svårt med alla koder som behövs till en snygg design?

Då har jag sidan för dig!

Klicka bra på länken!

http://fixardindesign.blogg.se/

2011-07-03 @ 19:51:31 - URL: http://fixardindesign.blogg.se/



Written by: Anonym

oj oj det kommer kanske inte sluta bra när hon antagligen kommer börja komma ihåg :S

2011-07-03 @ 20:39:38 -



Written by: elena

super duper bra haha stakars justin när hon kommer i håg allt

2011-07-05 @ 00:34:49 - URL: http://myjustinstorys.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback