Chapter 16 - The surprise.
Filed under: A vampire's story

"Kom igen nu Trever, vad ska vi göra?" frågade jag och han bara skrattade.´
"Du får se, vi är snart där." sa han och jag plutade missnöjt med läpparna, denna gången trodde jag faktiskt att han skulle berätta. Vi fortsatte att gå och jag hörde plötsligt massa skratt och jag kände doften av popcorn och sochervadd. Skulle vi gå på tivoli? Det verkade så! Vi gick en liten bit till och doften och ljuden blev starkare och till slut kom vi äntligen fram.
"Ska vi gå på tivoli?" frågade jag och log stort samtidigt som jag spelade chockad.
"Ja det ska vi, missnöjd?" frågade han och jag skakade snabbt på huvudet och han log snett mot mig.
"Kom nu, vi måste betala inträdde." sa han.
"Jag kan betala för mig själv." sa jag och och började att leta efter min plånbok i väskan.
"Glöm det Allison, jag betalar." sa han och jag suckade och han gick fram och betalde inträddet för oss.
"Kom nu, nu ska vi ha roligt." sa han och log mot mig och tog min hand. VI gick först runt och kollade vad det fanns för någonting innan vi bestämde oss för att åka.
"Du är inte rädd va?" frågade han och pekade mot en karusell som dom felsta människorna nog tyckte var läskig.
"Aldrig, så kom nu åker vi." sa jag och skrattade då jag såg hur chockad han blev.

"Förvånad?" frågade jag och flinade.
"Lite, men kom nu så åker vi." sa han och vi gick och ställde oss i kön. Efter att ha åkt en massa karuseller och spelat en massa spel, Trever lyckades till och med vinna en stor nalle till mig, besätmde vi oss för att gå hem.
"Jag har haft jätte roligt idag." sa jag och log mot honom när vi gick.
"Jag med." sa han och log ett gulligt leende mot mig. När vi kom fram till mitt hus så stannade vi båda, Trever hade besämt sig för att följa mig hela vägen hem trots mina protester. Jag log mot honom och han log tillbaka, långsamt höjde han handen och smekte mig lätt över kinden. Han böjde sig sen långsamt fram så att jag skulle hinna protestera om jag ville, men jag gjorde inte det. När våra läppar möttes så väntade jag på den där pirrande känslan jag hade fått med Justin skulle komma, men den gjorde inte det.

Jag drog sakta tillbaka huvudet och log mot honom, kyssen var ju inte dålig den saknade bara det där lilla extra.
"Jag måste gå in nu, vi syns väl snart igen?" frågade jag.
"Ja det gör vi." sa han och jag gav honom en lätt kyss på kinden innan jag gick in till huset.


Vad tyx? :D

Ett rätt dåligt kapitel men jag ska senare ikväll börja skriva på ett extra långt nyårskapitel! Troligtvis får ni inte det förens på Söndag eller Måndag då platsen jag kommer fira nyår nog inte har någon strömm. Men om ni har tur så finns det de!
Men om jag inte hinner skriva det imorgon så skriver jag det nu, Gott nytt år alla fina bloggläsare!

Puss!

Comments
Written by: Steffi xD

Den var AWESOME ! :D

2011-12-31 @ 16:05:47 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback