Chapter 14 - Confused. Part 1.
Filed under: A vampire's story

Jag tittade runt bland alla människor från hörnet jag stod i. Vart Justin och Seth var för någonstan visste jag inte, det var nog minst en timme sen jag såg dom sist! Jag suckade tyst innan jag lämnade hörnet och började att gå bort mot dörren, det var riktigt påfrestande att vara inne i huset. Stupen brände av törst trots att det inte var så länge sedan jag jagade. När jag kom ut såg jag direkt Seth och en tjej en bit bort, dom kysstes och jag kände en lätt oro inom mig. Men jag lungnade ner mig lite, Seth var smart så han skulle nog aldrig dricka från henne här bland alla människor. Jag började att gå runt i trädgården och tittade mig omkring, jag stannade när jag kom fram till en bänk där jag satte mig ner.
"Hej, varför sitter du här helt ensam?" jag tittade åt höger där Justin stod och log mjukt mot mig, jag såg direkt att han inte var helt nykter.

"Hej, jag kände bara att jag var tvungen att komma där ifrån." sa jag. Han nickade och satte sig ner brevid mig, ingen av oss sa någonting men det var inte någon pinsam tystnad. Efter några minuter så tittade jag åt hans håll och han mötte min blick. Vi tittade in i varandras ögon och jag kunde inte neka det, Justins ögon var riktigt fina! Utan att bryta ögonkontakten lutade hans sig långsamt fram och jag kände hur paniken kom och jag kände mig som förlamad, jag hade inte längre någon kontroll över min kropp. När hans läppar mjukt mötte mina kände jag hur det pirrade till i hela kroppen, men ändå så kändes det så fel!

Jag försökte luta mig bakåt men kroppen var fortfarande som förlamad. Då lutade Justin sig tillbaka och jag såg hur förvirrad han var.

"Förlåt Allison! Jag skulle verkligen inte ha gjort det, det var ett misstag. Förlåt!" utbrast han innan han flög upp och sprang iväg. Jag stirrade på platsen som han för några sekunder satt på mendans allt spelades upp inom mig igen. Varför kysste han mig? Varför kände jag som jag gjorde? Varför kunde jag inte röra mig? Jag blev bara irriterad för att jag hade så många frågor men inga svar så jag reste mig upp och gick in i huset igen för att leta upp Justin och fråga varför han kysste mig. När jag kom in så såg jag inte honom någonstans så jag började att gå runt för att leta upp honom, för han kunde väl inte ha lömnat festen? Jag gick till köket men han var inte där så jag gick upp till övervåningen men där var han inte heller. Utan något större hopp så gick jag ner igen för att se om jag hade missat honom, och där var han. Dansandes med en vacker brunett, då hände något som förvirrade mig riktigt mycket, han lutade sig fram och kysste henne.´


Vad tyx? :D

Så jag han med en kort del till idag, så denna nästa del av detta kapitelt kommer imorgon. Men vad tror ni händer nu? Varför kysste Justin Allison och går sen och kysser en annan tjej? Kom gärna med ideér! :D

Puss!


Comments
Written by: linda

Superbra!

2011-12-27 @ 23:14:25 -



Written by: Anonym

AWESOME! :D

2011-12-28 @ 00:21:19 -



Written by: Sonja

SJUKT BRA!!! LOVE....

-

Glöm inte att kika in på min jb-novell blogg jag just börjat med! Skulle göra min dag!

-

Vill du länkbyta? Puss

2011-12-28 @ 18:43:08 - URL: http://jssmn.blogg.se/



Written by: Sonja

Tack så mycket!:) Det betyder väldigt mycket!;D

-

Jag lägger till dig nu i min meny;D Kramis..

2011-12-28 @ 20:24:15 - URL: http://jssmn.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback