You smile, I smile - del 39.
Filed under: You smile, I smile.

"Ehum... wow, du ser fantastisk ut." säger han och fortsätter stirra på mig.
"Tack." säger jag och ler varmt mot honom och ger honom en snabb kyss.
"Ska vi gå?" säger jag sen och han nickar som svar.
Vi går ut och sätter oss i bilen och kör iväg.
"Vart ska vi?" frågar jag nyfiket.
"Du får se när vi kommer fram." säger han och skrattar då han ser hur otålig jag blir.

Efter vad som känts som evigheter, men som igentligen inte kunde gått mer än en kvart så stannar han.
"Kom så går vi in." säger han och vi kliver ut ur bilen och går in i en resturang.
Jag tittar mig runt och det ser verkligen lyxigt ut, en kvinna kommer fram och visar oss till vårat bord och vi sätter oss ner och hon kommer sen tillbaka med menyerna.


'2 timmar senare.'


"Ska vi gå?" frågar Justin mig och ler mjukt.
"Ja, det kan vi." säger jag och ler tillbaka.
När Justin har betalt så går vi tillbaka till bilen och sätter oss i den och kör iväg.
"Kan inte du följa med mig hem och sova där? Mamma är hos någon kompis och sover över där." säger han och tittar bedjande på mig.
"Jag kan ringa och fråga om jag får." säger jag och tar upp min iphone ur väskan och ringer till Mandy.

"Hej, det är Mandy." säger hon när hon svarar.
"Hej Mendy! Det är Mel." säger jag.
"Hej Mel, hur har ni det?"
"Jo, det är bra. Vi åker precis från resturangen. Men du jag undrar om jag kan få sova hos Justin ikväll?" frågar jag.
"Ja... det kan du väl få. Men gör inget dumt." säger hon.
"Tack så mycket. Hejdå."
"Hejdå." säger hon och jag lägger sen på.

"Jag fick!" säger jag glatt.
"Vad bra." säger han och ler stort.
När vi kommer hem till Justin så kliver vi ut ur bilen och in i huset ocb tar av oss skorna.
"Ska vi titta på en fim?" frågar han.
"Ah, det kan vi." säger jag och vi går in i vardagsrummet och Justin börja genast leta bland dom massa filmerna han har.
Jag börjar också leta och hittar nästan direkt en film jag vill se.
"Kan vi inte titta på denna?" säger jag och hålle upp The last song.

"Kan vi inte titta på en annan?" säger Justin och tittar bedjande på mig.
"Snälla?" viskar jag och lutar mig fram och börja kyssa honom längs halsen. Han stönar tyst till då jag kommer åt hans svaga punkt.
"Snälla, för min skull?" viskar jag igen.
"Okej då." säger han och suckar.
"Tack!" säger jag och kysser honom snabbt och sätter mig sen i soffan.

När det sorgliga i filmen kommer så börjar jag att gråta som alla andra gånger som jag har sett den.
"Varför gråta du?" viskar Justin och strycker bort några tårar.
"Det är så sorligt ju." viskar jag tillbaka och.
När filmen är slut så sätter jag mig gränslad över Justin för att lättare kunna kyssa honom. Han besvarar ivrrigt kyssen och det leder snart till hångel, när han börjar att dra av mig klänning avbryter jag kyssen.
"Gjorde jag något fel?" frågar han oroligt samtidigt som han andas anfått.
"Kan vi inte gå upp till ditt rum?" frågar jag och ler busigt.
"Självklart." säger han och innan jag hinner säga något så lyfter han upp mig och bär mig upp till hans rum trots att jag protesterar.

När vi kommer in så lägger han mig försiktigt ner och lägger sig sen över mig men stödjer sig så att han inte blir för tung. Han drar av min klänning och knäpper upp min bh innan han drar av sig sin egen tröja. Han börja sen kyssa mig och stryker sin hand över min mage och sen upp till brösten, när han smeker över mina bröst så stönar jag tyst till och känner hur bröstvårtorna styvnar. Jag känner något hårt mot mitt lår och ler lite.

Jag smeker honom över magen och ner till byxorna, där jag knäpper upp dom och drar av dom. Jag låter min hand försvinna in i kalsongerna och börja försiktigt smeka honom. Han stönar högt medans jag runkar honom och när han är påväg att komma slutar jag genast, och han slutar kyssa mig och tittar förbryllat på mig.
"Varför slutade du?" frågar han.
"För att du får ju inte komma än. Han du kondom?" frågar jag och ler sexigt.
Han börja leta i byrån han har jämte sängen och håller sen upp en kondom och ler busigt. Jag tar den ifrån honom och drar av hans kalsonger och sätter på den. Han drar av mina trosor och sen känner jag hur han försiktigt kommer in i mig.

Omg, jag har aldrig skrivit något sånt här förut! :o
Men vad tyx?

Ni får inte glömma att kommentera sötnosar! :D

Puss&Kram.

Comments
Written by: :D

Hahaha du lyckades skriva bra i alla fall ;p

2011-08-09 @ 23:34:20 -



Written by: Steffi xD

hahah visst ?! :P JätteBra hoppas bara det inte är några småbarn som läääser xD

2011-08-10 @ 22:53:48 -



Written by: Louisa

Heyy du har skrivit sånt där snusk pusk på min novell ;)//Emma

2011-08-12 @ 00:00:24 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback