You smile, I smile - del 40.
Filed under: You smile, I smile.

Jag öppnar sakta ögonen och känner hur Justin har sin arm om mig. Jag ler för mig själv, vi har hade det igår och det var underbart! Jag vänder mig om och tittar på hans underbara ansikte, hur kan man älska någon såhär mycket?
När jag är med honom kan jag inte vara lyckligare, och när jag inte är med honom så är det som en sak av mig fattas och bara jag hör hans namn pirrar det till i hela kroppen. Jag vet inte hur länge jag bara låg och tittade på honom men jag såg hur han långsamt öppnade ögonen.
"Godmorgon." viskar jag.
"Godmorgon shawty, tack för igår." viskar han och blinkar med ena ögat.
"Tack själv." viskar jag och kysser honom långsamt.

Efter en stund avlslutar jag kyssen och reser mig upp.
"Vill du duscha med mig?" frågar jag och ler då jag ser hur Justin reser sig ivrrigt upp. Vi går in i badrummet och in i duschen.
"Jag älskar dig." viskar han och kysser mig.
"Och jag dig." viskar jag mot hans läppar och besvarar kyssen.

När vi har dushat klart så fönar vi håret och jag tar på mig underkläderna jag hade igår och fick låna en t-shirt av Justin, när vi har klätt på oss så går vi ner till köket.
"Kan vi inte laga pannkakor?" frågar Justin och ler.
"Du och dina pannkakor." säger jag och himlar med ögonen, och så blir det, vi laga pannkakor.

När vi har ätit oss propmätta så går vi upp och jag tar av mig tröjan och tar på mig klänningen igen och så kör vi hem till mig.
"Hallå?!" ropar jag när vi kommer in, men får inget svar.
"Ser ut som vi är ensama hemma." säger Justin och ler busigt.
"Ja, det ser visst ut så." säger jag och ler mot honom och går upp till mitt rum och in i min walk in closet.
Jag tar av mig mina kläder och tar på mig nya underkläder, ett par shorts, ett linne och en t-shirt. Jag slänger dom gamla kläderna i tvätten och går in i mitt rum där Justin sitter på min säng.

"Ska vi går ner och titta se om det är något på tvn?" frågar jag.
"Visst." säger Justin och reser sig upp och så går vi ner till vardagsrummet.
Vi bläddrar lite bland kanalerna och väljer till slut något gammalt avsnit av Smallville. Men jag märker snart att Justin inte tittar på tvn utan på mig. Jag tittar på honom och ler mot honom och innan jag hinner reagera knuffar Justin mig så att jag ligger ner och han lägger sig över mig.
"Varför gjorde du så?" frågar jag och fnissar.
"För att jag ville." säger han och ler busigt och böjer sig ner och kysser mig. Efter en stund vänder jag mig så att jag ligger över honom och Justin lägger sina armar runt min midja.

Hans händer glider ner så att dom snart ligger på min rumpa.
"Hej, vad gör... Oj förlåt!" hör vi en förvånad Saga säga.
Vi avbryter genast kyssandet och jag sätter mig upp.
"Hej Saga." säger jag och börja rodna och jag ser att Justin också tycker att det är pinsamt.
"Ehum... Ja... Jag går upp till mitt rum." säger hon och springer iväg.
"Oj, det var inte lite pinsamt det där." säger jag.
"Håller med dig." säger Justin och ger mig en lätt kyss.


'3 veckor senare.'

 Den 20 september.



"Du Melody jag åker till Eric nu." säger Saga och ler stort.
"Har det så roligt." säger jag och ler mot henne.
Saga har äntligen blivit tillsammans med honom, och dom är verkligen söta tillsammans! Jag tar upp min iphone och skriver ett sms till Justin.

'Hej lust att hitta på något? Har inget att göra. :)
Puss <3'

Skriver jag och skickar iväg det, och jag behöver inte vänta länge på ett svar.

'Kan inte, är i studion och jobbar med det nya albumet. :(
Puss <3'

'Okej. <3'
Skriver jag och skickar iväg det, Emilia och Jesper kan jag inte ringa för dom vet jag är hos sin farmor och farfar nu i helgen. Just det, Selena kanske vill göra något!

'Hej, lust att göra något? :) <3'
Skriver jag och skickar iväg det, och hon svarar efter bara några minuter.

'Kan tyvärr inte, är med Demi. <3'
Jag suckar, har alla något och göra förrutom jag?
"Vad ska jag göra nu då?" tänker jag och suckar.  Jag reser mig upp från sängen där jag satt och sätter mig vid datorn och startar den. Medans jag väntar tänker jag på Justin, för några veckor sedan gick vi ut med att vi var tillsammans. Jag har såklart fort massor med hat-mejl men jag bryr mig inte så mycket om det, jag visste ju att jag skulle få det.
När den är klar går går jag in på internet och bara för skojs skull går jag in på en blogg om Justin och jag hajar till på den seanste inlägget.

'Justin är på en basket match med flickvännen Melody.'

"Jag är inte på en basket match nu, och har aldrig varit..." tänker jag förvirrat. Jag läser artiklen och stirrar sen på bilderna som finns.


Jag känner hur tårarna börjar rinna längs kinderna.
"Han älskar mig inte..." tänker jag och känner hur ont det gör.
Jag sänger det internet och sätter datorn på vänteläge och går ner till vardagrummet, jag sätter mig i soffan med en filt om mig och sätter på tvn. Jag stannar vid en film som går men kan inte konsentrera mig. Jag torkar bort tårarna med det envisas hela tiden med att komma flera.

"Han älskar mig inte, men jag älskar honom." tänker jag.


Åh, stackar Melody! :(
Men vad tyx?
Jag blev rätt nöjd med denna delen, men ni kanske tycker anorlunda? :)

Och wow, är på del 40 nu! Trodde aldrig att det skulle gå såhär bra!
Och bara för att att det är del 40 så ska jag snart börja skriva på nästa del som kommer upp lite senare.
Sen får ni inte glömma att kommentera, ska vi säga såhär, kommentera extra mycket så blir nästa del kanske extra lång? ;)

Puss&Kram.

Comments
Written by: jennifer

jätte bra!! du förtjänar så mycket mer komentarer!!

2011-08-11 @ 19:18:15 -



Written by: emma

suuuuuuuper bra! längtar tills nästa del!

du är riktigt duktig, massor med beröm till dig!

2011-08-11 @ 20:35:54 - URL: http://ejhl.webblogg.se/



Written by: Lisa'

meeer!:)

2011-08-11 @ 21:01:04 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback